Sabtu, 3 Oktober 2009

Testimoni : Mudah penat

Salam sahabat blog

Nama: Hafizah Binti Ismail
No. K/P: 711220-06-5158
Umur: 37 Tahun
Alamat: No. 14, Lrg. Sg. Karang Damai 6, Jln. Pengkalan Damar, 26100 Kuantan, Pahang
H/P: 012-9527557

Masalah saya adalah sering berasa letih dan tidak bermaya, manakala anak-anak pula mempunyai masalah kulit seperti ruam, merah-merah dan gatal-gatal. Mereka sering menggaru-garu kulit sehingga menimbulkan kesan merah-merah.

Saya mula amalkan memakan Goat's Milk Tablet dengan 10 biji sehari yang ketika itu kandungan saya telah berusia 7 bulan. Manakala anak-anak juga saya berikan seorang 5 biji sehari. Kesannya pada diri saya, badan terasa cergas, mempunyai selera makan, tiada lagi alahan dan tiada penyakit darah tinggi. Manakala kulit anak-anak pula sudah tiada bermasalah ruam dan gatal-gatal lagi dan paling menggembirakan saya, anak yang baru dilahirkan mempunyai kulit cantik, halus dan sihat. Saya mengaku bahawa produk ini amat berkhasiat bagi kulit dan memberikan kecergasan kepada semua peringkat umur.



Terima kasih

0 ulasan:

Catat Ulasan